Първоначално публикувано от gaiska
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Твърд педал на съединителя
Collapse
X
-
Ае, да не говорим глупости...при 155, ако съединителя е наред е мек като перце....елате да натиснете моя....на 25 години е колата.....не е като жтд-то.....там е мек за кратко....и то при всичко сменено.....По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеИ другото е, че просто на нашите самолети, съединителят си е твърд, факт.Alfa 155 1.9TD '97EX
Alfa 166 2.4 JTDEX
Alfa 156 2.4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеЕстествено, че е възможно, даже е твърде вероятно. И другото е, че просто на нашите самолети, съединителят си е твърд, факт.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеДобре, а това значи ли , че говорим за помпата, а не за работния цилиндър, който е монтиран вяърху скоростната кутия? Или има вариант да е по-скоро цилиндъра , а не помпата? Въпроса ми накратко е кое да сменя, помпата или цилиндъра?
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеАе, да не говорим глупости...при 155, ако съединителя е наред е мек като перце....елате да натиснете моя....на 25 години е колата.....не е като жтд-то.....там е мек за кратко....и то при всичко сменено.....
Comment
-
Ясно е, че хубаво и двете да се сменят, но това съм го правил преди 6-7 години. С менте частите в България не се съмнявам, че може пак да са си отишли. Само, че смяната на цилиндъра си беше истинско приключение и сякаш не ми се ще отново да го правя, поне засега. По ми се занимава с помпата, че ми се вижда по-лесната част.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994
Comment
-
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеЯсно е, че хубаво и двете да се сменят, но това съм го правил преди 6-7 години. С менте частите в България не се съмнявам, че може пак да са си отишли. Само, че смяната на цилиндъра си беше истинско приключение и сякаш не ми се ще отново да го правя, поне засега. По ми се занимава с помпата, че ми се вижда по-лесната част.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеМен ако питаш - смени ги и двете. Общата им цена е около 100 лв., но си гарантираш, че всичко е изрядно и си спестяваш времето от евентуална втора занимавка.
Алфа 155 jtd няма, има TD. Казах си мнението и не го приемам за "глупост", защото съм сменил комплект съединител, после помпи и маркуч и пак е значително по-твърд дори от Фиат Брава, дето е с жило. Айде да си имаме уважението.))....говорех за 156, но както и да е....ако ви слуша момчето ще има проба, грешка.....ако е твърд съединителя се дължи на механика, не на хидравлика....колко пъти трябва да го повтарям...той и Мимо го каза, ама вие си знаете едно и също без резултат....бил винаги твърд....глупости....
---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:46 ----------
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеАз пък смятам че "тежината" идва от нещо м-у скоростите и двигателя... Помпа и работен цилиндър като се скапят, просто си протичат...
---------- Post added at 22:49 ---------- Previous post was at 22:47 ----------
Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщениеИскаш да кажеш, че може да са твърди самите пластини или да се е вкопал лагера?
Може съединителя дет си го монтирал скоро да е менте или неправилно монтиран......грешката е в механиката.....
---------- Post added at 22:51 ---------- Previous post was at 22:49 ----------
п.п....
Търся Иво с ракията, за да види, че и с нацепен маркуч,
мое му източим бурето...))
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Тука съм , но това не означава, че няма да убиеш мезето!
Ха да видим какво ще се окаже накрая!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеТука съм , но това не означава, че няма да убиеш мезето!
Ха да видим какво ще се окаже накрая!)
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение))....говорех за 156, но както и да е....ако ви слуша момчето ще има проба, грешка.....ако е твърд съединителя се дължи на механика, не на хидравлика....колко пъти трябва да го повтарям...той и Мимо го каза, ама вие си знаете едно и също без резултат....бил винаги твърд....глупости....
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеАз пък смятам че "тежината" идва от нещо м-у скоростите и двигателя... Помпа и работен цилиндър като се скапят, просто си протичат...
В случай, че нито една от двете хипотези не е налице, и помата, и цилиндъра, се считат за изправни.
Няма как да допринесат за твърд педал.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеКолега, дори да си прав, смятам в тия неща трябва да има логика на действие. При положение, че човекът си е сменил съединителя, а не е сменил хидравличните истории около него, кое е по-енергоемко и не на последно място по-евтино - да си разглоби отново половината кола или да смени две тъпи помпи за 100 лв и един маркуч за 10, па тогава, ако продължава да има проблем, да разглабя. А ако свали скоростите, смени притискателя и след това съединителят му пак не е от най-леките, какво ще кажеш?
Толкова ли не се сети никои да хване и да разкачи маркучи или там тръби и да се опита на ръка да мръдне помпи и разни там работни цилиндри за да се види че те си изпълняват заданието адекватно без да заяждат!?
Самото устроиство на помпата и работния цилиндър отхвърля възможноста същите да работят и редом с това да заяждат само в посока натиск. Скапят ли се тея елементи протичат и това е. Виждал съм и току що монтирани скорости/съединители да издават яки скърцащи звуци или да неможе да се включи на скорост или да приплъзват и какво ли не... Еи и някъде по-нагоре в темата със снимките от сервиза на Румен имаше сниман съединител сложен наопаки (примерно).
Това че колегата го е сменил... изобщо не значи че проблема не е точно там. Не е приятно свалянето на скоростите, но само така ще се разбере точно къде е проблема (според мен)...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
Comment